Чи впливає Netflix на мову кіно?

Дискусія

Вiдео

Про проект

VOD-платформи вже не тільки популярні і не лише отримують найбільші нагороди в кіноіндустрії. Вони «перепрошили» ринок та впливають на саму форму кіно. Документальні фільми роблять на Netflix та Guardian, цифрова дистрибуція зростає, платформи диктують режисерам і продюсерам свої правила. Які ці правила, чи змінився спосіб перегляду фільмів з появою VOD-платформ? Скільки, зрештою, залишилося власне кіно у новому цифровому продукті? Про все це говоритимуть учасники сучасного кінопроцесу: кінокритики, засновники та редактори онлайн-платформ з документальним контентом.

 

Кенан Алієв – виконавчий директор незалежної та міжнародної служби новин Current Time, створеної для підтримання зв’язку між російськомовними людьми по всьому світу. Current Time – це проект «Радіо Свобода» у співпраці з «Голосом Америки».

 

Флора Ґреґорі понад 30 років працює в міжнародному документальному кіно та телебаченні. Вона була редакторкою-замовницею провідної серії документальних фільмів на Al-Jazeera English під назвою«Свідок». Нині Флора працює консультанткою та співпрацює з One World Media Organisation на посаді виконавчої продюсерки їхнього виробничого фонду та проектної директорки нової ініціативи One World Media – Global Short Docs Forum.

 

Роман Степанович – виконавчий продюсер і співзасновник проекту «Заборона», куратор відеопрограмінгу. Раніше – контрактний продюсер і оператор для Vice, Viceland, Freshwater Films, PBS Newshour. Нагороджений премією Peabody в 2018 році.

 

Лейла Дедіч народилася 1972 року у Боснії і Герцеговині. У 1997 році закінчила Лондонський університет Саут-Бенк за спеціальністю «медіа і суспільство». Працює у медіагалузі понад 20 років. Була співробітницею BBC World Service Trust/Media Action. Із 2011 року Лейла – програмна продюсерка відділу закупівель балканської Al-Jazeera.

 

Модерує Дарія Бадьйор, кінокритикиня та редакторка рубрики «Культура» на LB.ua.