rus: live_page

запис події 04 квітня, 19:00

Серце, мозок та інші пристрої. Як пов’язане науковопопулярне кі­но, кі­бер­не­ти­ка та циф­ро­ві медії?

додати в календардодати в календар
додати в календардодати в календар

Одна з подій Міждисциплінарної програми DOCU/СИНТЕЗ — мультимедійний онлайн-проєкт «Добре проторені зв’язки» — побудована на діалозі сучасних цифрових медій із науково-популярнимкіно студії «Київнаукфільм»та кібернетичними теоріями.

Назва виставки «Добре проторені зв’язки» — це фраза з науково-популярної праці Миколи Амосова, в якій він аналізує, як влаштовано мозок людини, й описує механізми мислення і пізнання. Те, що ми тлумачимо як процес «розуміння», засноване на тому, що нейрони утворюють стійкі зв’язки між собою. Використовуючи наявні на той час знання, Амосов намагається спрогнозувати, яким буде штучний інтелект. 

Під час дискусії ми поговоримо про те, як взаємодіють мистецтво, наука та технології? Що таке медійні засоби виразності сучасного мистецтва, і чому кіно — це також медіа? У яких цифрових медіях працюють сучасні художники? Чому мистецький твір має осмислювати і себе, і власний засіб виразності? Чи існує кібернетичне мистецтво, і як воно пов’язане з науково-популярним кіно?

Учасники/-ці

Тетяна Кочубинська

Тетяна Кочубинська

мистецтвознавиця, дослідниця, незалежна кураторка та авторка

Основна сфера її діяльності — українське сучасне мистецтво. У 2016–2019-хроках Тетяна була кураторкою Дослідницької платформи PinchukArtCentre. Працює з темами відповідальності, пам’яті й травм. Була кураторкою премії PinchukArtCentreу 2015 та 2018 роках, а також співкураторкою Future Generation Art Prizeу 2019 році та FGAP@Veniceв рамках паралельної програми 58-ї Венеційської бієнале.

Арт-група SVITER

Арт-група SVITER

дует Лєри Полянськової та Макса Роботова

Основна практика цих художників — нові медії, тобто робота зі звуком, відеотацифровим мистецтвом. Лєра і Макс співзаснували Photinus studio та експозиційне середовище Shukhliada, а з 2015 року беруть участь у міждисциплінарній культурнійорганізації «Інституція нестабільних думок». Учасники українського павільйону 57-ї Венеційської бієнале, transmediale Vorspiel 2018 (Берлін) і форуму Digital Cultures Festival 2019 (Варшава)

Подія програми DOCU/SYNTHESIS

Міждисциплінарна програма фестивалю переосмислює можливості документалістики та галерейного простору, запрошуючи переглянути анімацію від Анатолія Сурми, 3D-виставку фотографій Олександра Чекменьова, проєкт медіахудожників/-ць Photinus Studio, артгрупи SVITER, Івана Світличного та відвідати онлайн Artist talks з учасниками/-цями.