rus: live_page

запис трансляції 12 серпня, 19:00

Юй Тянкі Кікі & Світлана Призинчук

додати в календардодати в календар
додати в календардодати в календар

Чим у добу технічної відтворюваності оригінал відрізняється від копії? Чи він досі має цінність? Сотні митців у китайському селищі Дафен щомісяця створюють понад пів тисячі бездоганних копій справжніх шедеврів світового живопису — і доволі успішно на цьому заробляють. Чи то за іронією долі, чи то за даниною моді, одним із хітів став автопортрет імпресіоніста Вінсента ван Гога. Художник Сяоюн Чжао разом із родиною написали понад 100 тисяч копій його всесвітньо впізнаваних картин. Зрештою, майстер із Китаю рушає до Амстердама, щоб побачити оригінали робіт митця, якого досконало копіював. А також відвідати й одного зі своїх найкращих клієнтів — амстердамського артдилера.

Про те, чи володіє досі оригінал чимось унікальним і неповторним, про мистецтво в добу відтворюваності, доступності й тиражованості поговорять режисерка і продюсерка фільму «Китайські ван Гоги» Юй Тянкі Кікі та засновниця сходознавчого видавництва «Сафран», дослідниця китайського живопису Світлана Призинчук.

Учасники/-ці

Світлана Призинчук

Світлана Призинчук

модераторка події, засновниця сходознавчого видавництва «Сафран»

Випускниця Київського міжнародного університету. Шість років навчалася в Китаї, де спочатку опановувала китайську мову в Університеті Нанькаю. Пізніше отримала стипендію уряду КНР на здобуття магістерського ступеня з мистецтвознавства в Пекінському педагогічному університеті. Досліджувала китайський живопис XX ст.

Юй Тянкі Кікі

Юй Тянкі Кікі

режисерка, дослідниця, кураторка

Цікавиться глобальною теорією кіно й рухомих зображень, а також дослідницькими практиками у сферах незахідного кінематографу, східної (кіно)філософії, документального, персонального кіно та кіноесеїв. Викладає кіно в Лондонському університеті королеви Марії. Її кураторські проєкти включають «Поліфонічний Китай: незалежна китайська документалістика» (Лондон, 2009) та «Розмови про пам’ять: персональне кіно» (Шанхай, 2017).

Отримала численні нагороди за фільми «Знімаючи Шеньчжень» (2007), «Пам’ять про дім» (2009), «Китайські Ван Гоги» (2016) та «Два життя Лі Ермао» (2019). Її стрічки демонструвались на Міжнародному фестивалі документального кіно в Амстердамі (IDFA), Vision Du Reel, Helsinki DocPoint, Фестивалі документального кіно в Салоніках, Пекінському міжнародному кінофестивалі, Міжнародному кінофестивалі в Новій Зеландії, кінофестивалі Королівського антропологічного інституту, у Британському інституті кінематографії, Музеї Вікторії та Альберта та інших, а також були відібрані до колекцій Гарвардського, Єльського університетів, DSLCollection та інших.

Кіноклубне літо

Вісім фестивальних фільмів із нової колекції мережі DOCU/КЛУБів!